Wajah-wajah kesayangan hamba...Anak-anak Didikku 6M / 2010

Wajah-wajah kesayangan hamba...Anak-anak Didikku 6M / 2010
Wajah-wajah kesayangan hamba 6M / 2010.....Walaupun di kelas kedua namun kejayaan mereka dalam B.M UPSR (Penulisan) mampu membuatkan hamba tersenyum...Gred A(33) manakala B(4)..Tahniah!

Thursday, September 22, 2011

Misteri Tak?


Seorang lelaki Kemboja berkata, cucunya telah hidup sebahagiannya pada susu yang dia hisap secara terus dari tetek lembu sejak dia melihat seekor anak lembu melakukan perkara yang sama.

Budak Hisap Susu Dari Tetek Lembu


Um Oeung berkata, Tha Sophat yang berusia 20 bulan mula menyusu lembu pada bulan Julai selepas ibu bapa budak itu meninggalkan kampung di luar bandar untuk mencari pekerjaan.Um Oeung berkata beliau menarik budak lelaki itu pada mulanya. Beliau mengalah selepas cucunya membantah dengan kuat dan kanak-kanak itu telah menyusu susu lembu sekali atau dua kali sehari sejak itu.


Tha Sophat tinggal dengan datuk dan neneknya di Siem Reap wilayah barat laut Kemboja sejak ibu bapanya berpindah ke Thailand untuk mencari kerja.Um Oeung berkata lembu itu tidak kisah budak itu menyusu, tetapi dia sendiri bimbang tentang kesihatan cucu beliau jika dia teruskannya.Kesian, mungkin budak ini dahagakan kasih sayang serta susu ibunya.

Sumber: unikversiti.blogspot.com/2011/09/budak-hisap-susu-dari-tetek-lembu.html ~audaf

No comments:

Post a Comment